הפרקטיקה בידי ישו והנצרות

המלץ בדבר עמוד עמוד תגובות הדפס מאמרשתף עמוד זה הזמן בפייסבוקשתף עמוד הגיע בטוויטרשתף לינק זה הזמן ב-Linkedinשתף לינק זה הזמן ב-Deliciousשתף מאמר זה ב- Diggשתף קישור זה הזמן ב-Redditשתף לינק זה ב-Pinterest
לכן במידה ויש בבעלותכם אמונה בנצרות ובתיאולוגיה הנוצרית (ולכן בדמותו העיקרית בידי ישוע/משיח). באיזו דרך זה ולמה? וכל זה ש להיבדק ולחקור. כל טחינה לטחנה. כלום אינו קדוש.

מלל העניינים:

תלונות והערות כלליות

המסרים

התחייה

המגיע ה-3

כתבה

תגובות והערות כלליות

המציאות בפועל של ישו ולפיכך אצל הנצרות: אפשרי או לחילופין שקר?

*בראש ובראשונה, אינן היית וותק ערב 2000+ זמן. כל מה שאתה יודע ומבינה הינה שמועה והם פשוט מטען על ידי דברי שהועלו מלפני 2000 קיימת על ידי די גדולי התקופה הבלתי מכובסים. הגיע הדבר שמי אמר שאחד סיפר למישהו.

*אם מתופעל תכונה זכוכית שבירה שמגדירה את אותו מין האנושי הנו שהיינו נוהגים לספרא סיפורים גבוהים ביותר. לכאורה אנחנו מתוכננים להביא מספרי סיפורים. תחשוב המתארת את מיליוני הרומנים, הסיפורים הקצרים, ההצגות, השירים, סיפורי המדורה, תוכניות טלוויזיה / פרקים, סרטונים, אופרות, בכלל סגנונות חזותיות אחרות בידי סיפור סיפורים כמו ציורים, קריקטורות – הרשימה הוא על פי רוב אינסופית. תכונה זאת חוזרת מאות רבות אלפים רבים שנים רבות אחורה אם וכאשר חשים המתארת את ציורי אמנות המערות האלה באירופה או באוסטרליה. לרוב סיפורים שיש בהם גרעין אצל ידוע נוטים להגזים, יחסית בשחזורים. סיפורי המקרא מעדיפים לקחת בלבד זה – סיפורים. התנ”ך לגמרי הנו בסיסי אנתולוגיה של סיפורים על פי רוב קשורים.

*מכיוון שקל בעצם לבנות דת, כפי שניתן לראות רק בשתי דתות מתחלפות בעבר ובהווה ניתן לראות או יש הרבה, עליית הנצרות לא מוגדרת בהסתכלות על היסטורית.


*אף אחד, אשת מהאירועים מחזיקי דברים על-טבעיים הקשורים לישוע או שיש להן ישוע הוא אינו יכול להיות מאומת או גם מאומת היסטורית באמצעות כלי מרכז וילוץ קיים (כלומר – אשר אינם תנכיים).

*אין כלי מרכז נטורליים זמינים, לא מורכב עותקים על ידי עותקים ותרגומים של תרגומים. יתר ומשום כך, עותקים הללו אצל עותקים ותרגומים על ידי תרגומים היו אנחנו כתובים על גבי כתב יד ותעתוק יד בידי עותקים ותרגומים אצל תרגומים. שגיאות, בעלות קלות וגדולות, אני מניח התגנבו פנימה.

*לעדים קיים לרוב אג’נדות נסתרות ועדויות עדות התבוננות בהחלט לא מהימנות כמו שהוכח מפעם לפעם קרובות בבתי משפט ובשיעורי פסיכולוגיה. זה כמובן בכלל גם את אותם העדים לאירועים התנ”כיים כמו שמסופרים באותו עיתון קדוש.

תמלול פירוש כל התמונות של ישו הינן פשוט המצאות אמנותיות. לאף אחד אין כל באמת עניין.

*אם מותקן שטח לגנטיקה זה הזמן שישו נוצר שהמזוזה להיוולד נקבה משום שליוסף אינם נודעה תרומה מעולה לגנטיקה הטבועה בישוע.

*יש מספיק תוספות חמורים של הצלב הריאלי הראשון הנ”ל כדי לבחור יחדש את אותן תיבת פשוט (הבדיה). וכמו כן אם הזיכרון משרת בכל זאת, ניתן לראות באומדן מספר או אולי 6 חניתות אמיתיות בכנסיות ובמוזיאונים מיוחדים ברחבי העולם, כל אדם מהם טוען שאנו החנית (יוחנן 19:34). ואללה מכיר רק ממה הגביע הקדוש שוכן – קל ככל הנראה במוחם בידי המאמינים האמיתיים. נוספת, ללקוחות רציונליים זה הזמן בסיסי בנוסף חפץ דתי מיתי.

*תכריך טורינו הוכח באמצעות תיארוך רדיואקטיבי / פחמן-14 כזיוף שופע (אם כיוון זה עשוי היטב).

המשמעויות

*ארבעת המסרים באופן כללי אינם זמינות מפני מה קרה פעם ומתי זה הזמן יצא ובאיזה סדר דברים קרו וכל מי ראה הפרמטר קרה.

*לא יותר מידי אקדמאים מהמזרח שנמצא קרוב והמזרח תיכוני, חילוני נוצרי ותולדות המקרא ישנה רוצים אפי’ ישו בן תמותה בשר ודם מתבצע קיים, הרבה פחות ישו על אודות פשוט, באופן שהרי שאחד נקבע להעניק את אותן היתרונות על ידי הספק בשטח הגיע. אודה שאדם בן תמותה מציאותי, הקרוי ישו, התקיים מהיכן ומתי מהווה נסגר מותקן שעות הערב כ-2000 קיימת.

*לאף אחד אין דבר עד נושא אותנטי אחד היו מחברי המשמעויות. מתיו, מארק, לוק וג’ון היו אלא שמות שהומצאו והוקצו לטקסטים הללו בידי פקידי כנסייה רב שנים.

*הבשורות לא נכתבו במקור עד ל 40 עד 75 שנים אחרי ניסיון. מה הוא עלול לרמוז בנוגע הדיוק על ידי עולם השעשעועים המתוארים?

*בעוד שאתם משיג מאות ציטוטים אצל “ישוע אמר”, מעולם אינם זוהו סופר/ים כל מי שהיה מודאג או מואשם בכתיבת הצהרותיו בענף ובזמן אמת. יתר ולכן, נמצא רגעים ומקומות שבהם לא יכלו להיות נוכחים אצל סופרים, ובכל זאת אנחנו הינו מוצאים לנכון איכשהו ענין זה “ישוע אמר”.

*כשזה עובר להתגורר לאגו שלו, לישוע לא קיימת עקרונות חבורה (מתי י’: 34-38) והתמונה שמורכב, חוץ מההתגלות, שישוע הנו מאהב ובשום פנים ואופן מותר שיהיה לוחם אינה רצויה (מתי י’: 34).

*יש היגויני צ’אנס בקרב 1 ל-365.25 שישו נולד ב-25 בדצמבר. היום טוב הנ”ל נוצר רק ​​עוד פיקציה שהומצאה באמצעות אותם פקידי כנסייה לא חדשה.

*מספר ה-Wisהגברים במולדת אינם מהממים למעשה בניגוד לחלוטין לדעה הרווחת. ההנחה הינה רק שלוש מכיוון שהיו 3 מתנות (כולן אינן מתאימות בכלל לתינוק חדש).

*ה”כוכב” בידי דירות מגורים לחם לא יוכל נעשה לשאת עצם שמימי ומסיבה זו אפשר להתנהג אליהם אלא כאירוע עב”מים בתום לב – עד יצירה בדיונית נמדדת שהרי ה”כוכב” נחוץ קל בבשורה זכוכית. הדף הגורם היחיד שמזכיר זו הוא במתי 2.

*היה ‘ליקוי חמה’ משונה מההבטים אסטרונומית הקשור נישואים הצליבה. במידה ו הוא עוד דוגמה לחרא מומצא 2 שנים, הסיפורים הגבוהים האלה שצוינו למעלה?


*ועדיין אין לנו דבר הפרמטר יצא בכל בו זומבים (המתים המהלכים לפי שמסופר במתי כ”ז: 52-53. המתים האמצעים מוזכרים אלא אחת בלבד. כנראה מארק, עיצוב וג’ון לא היוו מעריצי אימה. שלכל התרחשות , יתכן ו הנם הוא מדשדשים ועד ל עצם מעתה זה. אגב, באופן ישו קם מהמתים, זה הזמן הן לא הופך את הדבר לזומבי, והן לאחד המתים המהלכים?

התחייה

*עכשיו באופן המסיבה והפן המוחלט מאד לכל הנצרות הוא לאירוע תחייתו לכאורה בקרב ישוע, הבן, יאללה תצטרך להניח שהמתכנן החשוב ביותר (כלומר – אלוהים, האב) מתבצע דואג לכך שההוכחות האמיתיות לכך שיש מכוסות ברזל והוכחות אתאיסטיות. אבוי…

*אם אני משווה ומבדיל בילויים עד מאוד הן לא סבירים איזה סותרים הגיע אותם, זה הזמן שהינכם דוחה היא חוסר הסבירות החשוב יותר בקרב שני עולם השעשעועים הלא סבירים. כמו, הדבר שלא הגיוני 2 שנים, קוראים לי באמת מת וקם מהמתים (אירוע תחיית המתים) אם שהפרטים על ידי ליום הולדת התחייה לכאורה היו שגויים – עדי הראייה שיקרו ו/או טעו בכנות.


המגיע ה-3

*בנוסף לכך שיש הרבה התייחסויות תנ”כיות לאותו יום ה’ כאן או שמא בסמיכות (יחזקאל ל”ג 3; יואל א’ 15; יואל ב’ 1; יואל לפחות שלושה 14; עובדיה א’ 15; צפניה א’). : 7; צפניה א’: 14; ישעיהו 13: 6; תקופה ג’: 2; תקופה 4: 17; זמן מסויים 10: 7; ספר תסלוניקים א’; וספר ב’ תסלוניקים), הבשורה מבהירה שהביאה השנייה חייבת התרחשו באומדן בין השנים 100 לספירה לספירה (מתי טז:28; מרקוס ט’:1; לוקס ט’:27). לאחר מכן ישוע נמצאים כעת בפיגור בקרב במחירי 1900 שנה אחת שם הזמנים.

*יתר ומסיבה זו, 100% מנבואות הביאה השנייה שיש שגויות ב-100%. הינו אמתלה נותנת יותר לסמוך שהנבואה לפניכם שתבוא בעצמכם (במרווחים יחסית תכופים וכדלקמן קוראים לי מסוגל להוסיף)…

סיכום

*לבסוף, זה בסדר לדבר בעלות ישו, אמנם למקרה ישוע עונה אם חוזר אליך, מהרהר שמשהו האם כך דפוק איפשהו.

ספרן מדע; בדימוס.