הפרקטיקה בידי ישו והנצרות

המלץ על אודות מאמר קישור תגובות הדפס מאמרשתף עמוד זה בפייסבוקשתף קישור הגיע בטוויטרשתף לינק זה הזמן ב-Linkedinשתף קישור הגיע ב-Deliciousשתף קישור הגיע בשנת Diggשתף מאמר זה הזמן ב-Redditשתף קישור זה הזמן ב-Pinterest
לכן יש לכם אמונה בנצרות ובתיאולוגיה הנוצרית (ולכן בדמותו המרכזית בקרב ישוע/משיח). איך זה ולמה? הרוב ש להיבדק ולחקור. הרוב טחינה לטחנה. כלום כלל לא קדוש.

תוכן העניינים:

תלונות והערות כלליות

המסרים

התחייה

המגיע כתבה הבאה

מאמר

הערות והערות כלליות

המציאות בקרב ישו ולפיכך של הנצרות: אופטימלי אם שקר?

*בראש ובראשונה, אינן היית שם טוב ערב 2000+ החיים. הדבר שהינכם יודע ומבינה מהווה שמועה והם בסיסי מטען של דברי שהועלו מלפני 2000 שנים באמצעות פחות או יותר גדולי השנים הבלתי מכובסים. הגיע מהו שאחד סיפר אני אמר למישהו.

*אם יש תכונה זכוכית שבירה שמגדירה את כל מינו של האנושי הנו שכנראה אנו נלהבים לספר סיפורים מוצלחים. לכאורה אנו מתוכננים לקחת רישומי סיפורים. תחשוב המתארת את מיליוני הרומנים, הסיפורים הקצרים, ההצגות, השירים, סיפורי המדורה, תוכניות טלוויזיה / פרקים, סרטים, אופרות, לרוב סגנונות חזותיות נוספות בידי סיפור סיפורים כגון ציורים, קריקטורות – הרשימה מהווה עפ”י רוב אינסופית. תכונה זו חוזרת כמה מאות אלפים רבים של תקופות אחורה אם מבינים המתארת את ציורי אמנות המערות הנוספים בעולם או גם באוסטרליה. לרוב סיפורים שיש בהם גרעין של טוב המגמה היא להגזים, באופן יחסי בשחזורים. סיפורי המקרא מרבים ליטול בלבד הגיע – סיפורים. התנ”ך לגמרי הוא למעשה לא מורכב אנתולוגיה על ידי סיפורים בערך מןשפעים.

*מכיוון שקל מאוד לפתח דת, לפי שניתן לראות בכמה דתות מתחלפות קודמות ובהווה יש הרבה או אולי ניתן לראות, עליית הנצרות איננה ספציפית בהסתכלות על היסטורית.

*אף אחד, אשת מהאירועים מחזיקים נושאים על-טבעיים הקשורים לישוע או בנות ישוע ולא יכול להיות מאומת או מאומת היסטורית באמצעות משאבי מוקד אינדיבידולים קיימים (כלומר – שלא תנכיים).

*אין משאבי מקור טבעיים זמינים, בסיסי עותקים בידי עותקים ותרגומים אצל תרגומים. יתר ומשום כך, עותקים הנ”ל בקרב עותקים ותרגומים של תרגומים שימשו אנחנו כתובים בטקסט כתוב יד ותעתוק יד אצל עותקים ותרגומים אצל תרגומים. שגיאות, פשוטות וגדולות, ככל הנראה התגנבו פנימה.

*לעדים מותקן למרבית אג’נדות נסתרות ועדויות עדות צפייה לא תמיד מהימנות כמו שהוכח לפעמים קרובות בבתי משפט ובשיעורי פסיכולוגיה. פרטים כנס בוודאות חוק וגם אחר העדים לאירועים התנ”כיים כפי שמסופרים באותו טקסט קדוש.

*כל התמונות של ישו גם פשוט המצאות אמנותיות. לאף אחד אין כלל באמת מושג.

*אם מושם שטח לגנטיקה זה שישו מתבצע שהמזוזה להיוולד נקבה משום שליוסף לא הייתה תרומה ממשית לגנטיקה הטבועה בישוע.


*יש יספיק כלים ממשיים אצל הצלב הנכון האחד דבר זה כדי לבחור שוב פעם את תיבת יותר קל (הבדיה). וכן אם הזיכרון משרת זאת, יש באומדן מחירי 4 אם 6 חניתות אמיתיות בכנסיות ובמוזיאונים מיוחדים בעולם, כל בן אדם מה טוען שאנו החנית (יוחנן 19:34). ואללה יודע קל מהיכן הגביע הקדוש שוכן – היגויני אני מניח במוחם בידי המאמינים האמיתיים. שונה, לקליינטים רציונליים הגיע רק ארבע חפץ דתי מיתי.

*תכריך טורינו הוכח בידי תיארוך רדיואקטיבי / פחמן-14 כזיוף מלא (אם שהרי זה הדבר תלוי היטב).

הבשורות

*ארבעת השדרים בכלל אינם מסכימות למה קרה פעם ומתי זה קרה ובאיזה סדר דברים קרו וכל מי ראה ענין זה קרה פעם.

*לא בכל אקדמאים מהמזרח הלא רחוק והמזרח תיכוני, דתי מאמין נוצרי ותולדות המקרא קיימת מעוניינים אפי’ ישו בן תמותה בשר ודם ניצור קיים, בזול ישו על טבעי, אם שכן קוראים לי נקבע להעניק את כל היתרון בקרב הספק בענף זה הזמן. אודה שאדם בן תמותה מהותי, עם תכונות של ישו, התקיים ממה ומתי מהווה ניצור מושם שעות הערב כ-2000 שנה.

*לאף אחד אין מושג או גם דבר רציני מיהו היוו מהחברים המשמעויות. מתיו, מארק, חזות וג’ון שימשו קל שמות שהומצאו והוקצו לטקסטים הנוספים באמצעות פקידי כנסייה ישנים.

תמלול הקלטות הבשורות אינם נכתבו במקור ואפילו עד 40 עד 60 שנה לאחר מעשה. מה יכול לרמוז מבחינת הדיוק של עולם השעשעועים המתוארים?

*בעוד אנו יקבל אלפים רבים ציטוטים בקרב “ישוע אמר”, מעולם אינן זוהו סופר/ים מי שהיה מודאג אם מואשם בכתיבת הצהרותיו בשטח ובזמן נכון. יתר ומשום כך, נמצאים זמנים ומקומות שבהם לא יכלו להביא נוכחים בידי סופרים, ובכל זאת אנו עומד על חושקים איכשהו מה “ישוע אמר”.


*כשזה עובר לאגו שמורכב, לישוע לא קיימת עקרונות משפחה (מתי י’: 34-38) והתמונה המצע, חוץ מההתגלות, שישוע היא בעצם מאהב ואסור שיהיה לוחם איננה מתאימה (מתי י’: 34).

*יש אלא אופציה של 1 ל- תמלול הקלטות שישו משמש ב-25 בדצמבר. המועד הזה התבצע אלא ​​עוד פיקציה שהומצאה באמצעות וש פקידי כנסייה שאינה חדשה.

*מספר ה-Wisהגברים במולדת לא מעולים כפי שהוזכר בניגוד לחלוטין לדעה הנפוצה. ההנחה הנו לא מורכב שלושה מכיוון שהיו 3 מתנות (כולן אינן חשובות כל לתינוק חדש).

*ה”כוכב” על ידי מקומות מגורים לחם אינן מסוגל מתבצע לקחת עצם שמימי ומשום כך יהיה בידכם להתייחס לשם קל כאירוע עב”מים בסיום לב – או גם יצירה בדיונית מוחלטת שהרי ה”כוכב” קשור היגויני בבשורה זכוכית. המאמר הבודד שמזכיר הנה היא בעצם במתי 2.

*היה ‘ליקוי חמה’ לא הגיוני מהיבט של אסטרונומית שיש לו קשר נישואין הצליבה. למקרה הנה עוד דוגמה לחרא מומצא שנתיים, הסיפורים הגבוהים האלה שצוינו למעלה?

*ועדיין אין כל לעצמנו דבר הביקוש יצא בכל אשר זומבים (המתים האמצעים כפי שמסופר במתי כ”ז: 52-53. המתים המהלכים מוזכרים היגויני בין. תמלול הקלטות אפשרות ש מארק, מראה חיצוני וג’ון אינם היוו מעריצי אימה. בכול מקרה , כנראה הינם זה מדשדשים ועד ל עצם מעתה הזה. אגב, אם ישו מתעורר מהמתים, הגיע אינם נהיה את הדירה לזומבי, וכדלקמן לאחד המתים המהלכים?

התחייה

*עכשיו במידה האירוע והפן המוחלט מאד שלכל הנצרות הינה חתונה תחייתו לכאורה בקרב ישוע, הבן, לאחר מכן תצטרך להניח שהמתכנן החשוב ביותר (כלומר – אבינו שבשמים, האב) היה דואג לזה שההוכחות האמיתיות לתופעה היו מכוסות ברזל והוכחות אתאיסטיות. אבוי…

*אם אתה משווה ומבדיל בילויים באופן ניכר אינן סבירים איזה מה סותרים זה הזמן זה, זה שאתם דוחה הוא אי הסבירות המשמעותי 2 שנים של נוסף האופנה הלא סבירים. כגון, מה שאין הן הגיוני יותר, אני האם כך נפטר וקם מהמתים (אירוע תחיית המתים) או אולי שהפרטים בידי אירוע התחייה לכאורה היו שגויים – עדי הראייה שיקרו ו/או טעו בכנות.

המגיע השני

*בנוסף לכך שיש הרבה התייחסויות תנ”כיות לעת ה’ פה או בקרבת (יחזקאל ל”ג 3; יואל א’ 15; יואל ב’ 1; יואל שלושה 14; עובדיה א’ 15; צפניה א’). : 7; צפניה א’: 14; ישעיהו 13: 6; כמה זמן ג’: 2; כמה זמן 4: 17; תקופה 10: 7; טקסט תסלוניקים א’; וספר ב’ תסלוניקים), הבשורה מבהירה שהביאה השנייה וכרחה התרחשו באומדן מחירי ב- 100 לספירה לספירה (מתי טז:28; מרקוס ט’:1; לוקס ט’:27). אם כן ישוע נמצא עתה בפיגור בקרב במחירי 1900 שנה בו הזמנים.

*יתר ולכן, 100% מנבואות הכריחה השנייה שיש שגויות ב-100%. היא פקטור מציעה 2 שנים לסמוך שהנבואה לפניכם שתבוא לבד (במרווחים באופן יחסי תכופים גם קוראים לי עלול להוסיף)…

סיכום

*לבסוף, זה הזמן בסדר לדבר עם ישו, מקום אם ישוע עונה או חוזר אליך, מהרהר שמשהו האומנם דפוק איפשהו.

ספרן מדע; בדימוס.