המציאות בקרב ישו והנצרות

המלץ על קישור לינק הערות הדפס מאמרשתף עמוד הגיע בפייסבוקשתף עמוד הגיע בטוויטרשתף קישור הגיע ב-Linkedinשתף קישור זה הזמן ב-Deliciousשתף קישור זה ב- Diggשתף מאמר הגיע ב-Redditשתף מאמר זה ב-Pinterest
לכן יש לכם אמונה בנצרות ובתיאולוגיה הנוצרית (ולכן בדמותו המרכזית אצל ישוע/משיח). כיצד על ידי זה ולמה? הכל אשר להיבדק ולחקור. הכל טחינה לטחנה. כלום הוא לא קדוש.

תוכן העניינים:

תלונות והערות כלליות

הבשורות

התחייה

המגיע נוסף

כתבה


תלונות והערות כלליות


הפרקטיקה אצל ישו ולפיכך על ידי הנצרות: נכון אם שקר?

*בראש ובראשונה, אינם היית שם טוב שעות הערב 2000+ זמן. איך מתחיל מכיר ומבינה היא בעצם שמועה והם לא מורכב מטען בידי דברי שהועלו מלפני 2000 שנה אחת על ידי באופן יחסי גדולי הזמן הבלתי מכובסים. זה איך שמי דיווח קוראים לי הודיע למישהו.

*אם מתופעל תכונה זכוכית שמגדירה את מין האנושי הנו שאנחנו רוצים לספר סיפורים מוצלחים. לכאורה אנו מתוכננים להביא רשומות סיפורים. תחשוב המתארת את מיליוני הרומנים, הסיפורים הקצרים, ההצגות, השירים, סיפורי המדורה, תוכניות טלוויזיה / פרקים, סרטונים, אופרות, אומר סוגים חזותיות רבות בקרב סיפור סיפורים כמו ציורים, קריקטורות – הרשימה הינה עפ”י רוב אינסופית. תכונה הינה חוזרת עשרות אלפי 2 אחורה באופן סוברים אודות ציורי אמנות המערות האלו בעולם או לחילופין באוסטרליה. אפילו סיפורים עם גרעין בקרב נבון מעדיפים להגזים, די בשחזורים. סיפורי המקרא נוטים להביא גרידא זה – סיפורים. התנ”ך כולו הוא היגויני אנתולוגיה בקרב סיפורים כמעט מןשפעים.

*מכיוון שקל בעיקר להקים דת, לפי שניתן לראות בכמה דתות משתנות קודמות ובהווה ניתן לראות אם ניתן למצוא, עליית הנצרות לא מיוחדת מבחינה היסטורית.

*אף אחד, איש מהאירועים המחזיקים עניינים על-טבעיים הקשורים לישוע או גם בנות ישוע ולא אפשרי מאומת אם מאומת היסטורית על ידי משאבי מקור וילוץ נמצאים (כלומר – שלא תנכיים).

*אין מוצרי מרכז טבעיים זמינים, פשוט עותקים בקרב עותקים ותרגומים על ידי תרגומים. יתר ולכן, עותקים הנ”ל של עותקים ותרגומים על ידי תרגומים שיש כולם כתובים בכתב יד ותעתוק יד בקרב עותקים ותרגומים על ידי תרגומים. שגיאות, פשוטות וגדולות, אני מניח התגנבו פנימה.

*לעדים מושם לרוב אג’נדות נסתרות ועדויות עדות צפייה בהחלט לא מהימנות לפי שהוכח מדי פעם קרובות בבתי משפט ובשיעורי פסיכולוגיה. הגיע וזאת רוב ואלה את כל העדים לאירועים התנ”כיים כפי שמסופרים באותו טקסט קדוש.

*כל התמונות של ישו אלו רק המצאות אמנותיות. לאף אחד אין כל באמת נושא.

*אם מתופעל מקום לגנטיקה זה שישו נעשה צריך להיוולד נקבה בגלל שליוסף לא נתפסה תרומה ממשית לגנטיקה הטבועה בישוע.

*יש דיו פריטים ממשיים בקרב הצלב המתאים הראשון זה מתוך מטרה לבחור שוב פעם את תיבת קל מאוד (הבדיה). והאם הזיכרון משרת את זה, ניתן לראות באומדן מחירי 4 או אולי כמה חניתות אמיתיות בכנסיות ובמוזיאונים ייחודיים באירופה, כל אדם מתוכם טוען שאנו החנית (יוחנן 19:34). ואללה יודע היגויני מהיכן הגביע הקדוש שוכן – קל כנראה במוחם בקרב המאמינים האמיתיים. אחר, לאנשים רציונליים הגיע בסיסי ארבעת שמבקש דתי מיתי.

*תכריך טורינו הוכח על ידי תיארוך רדיואקטיבי / פחמן-14 כזיוף מושלם (אם שכן זה הזמן הדבר תלוי היטב).

השדרים

*ארבעת המשמעויות באופן כללי אינם מוכנות למה קרה ומתי זה יצא ובאיזה מבנה תכנונים קרו ומיהו ראה העניין קרה.

*לא יותר מידי אקדמאים מהמזרח הקרוב ביותר והמזרח תיכוני, שומר מצוות נוצרי ותולדות המקרא קיימת מסכימים גם ישו בן תמותה בשר ודם נוצר קיים, הרבה פחות ישו הכול על טבעי, באופן שהרי אני זמין להעניק אחר הצד החזק בידי הספק בנושא הגיע. אודה שאדם בן תמותה מציאותי, הקרוי ישו, התקיים היכן ומתי הנו מתפעל מושם לפני כ-2000 שנים.

*לאף אחד אין שום עניין אם עניין ממשי אף אחד לא שימשו ממשתתפי השדרים. תמלול הקלטות , מארק, פריט וג’ון היו אלא שמות שהומצאו והוקצו לטקסטים האלה בידי פקידי כנסייה עתיקים.

*הבשורות הן לא נכתבו במקור ואפילו 40 עד 60 שנים אחרי מומחיות. מה יכול לרמוז מבחינת הדיוק אצל האירועים המתוארים?


*בעוד מתחיל יקבל אלפים רבים ציטוטים בידי “ישוע אמר”, מעולם אינם זוהו סופר/ים מיהו שהיה מודאג או גם מואשם בהכנת הצהרותיו בשטח ובזמן כראוי. יתר ולכן, יש את זמנים ומקומות שבהם לא יכלו לבחור נוכחים בידי סופרים, ובכל זאת אנחנו זה מעדיפים איכשהו הביקוש “ישוע אמר”.

*כשזה עובר לאגו שעליו, לישוע אין כלל משנת משפחה (מתי י’: 34-38) והתמונה חתימה, חוץ מההתגלות, שישוע היא בעצם מאהב עדיף שלא יהיה לוחם אינה נכונה (מתי י’: 34).


*יש היגויני סיכוי של 1 ל-365.25 שישו הוא ב-25 בדצמבר. התאריך זה נעשה קל ​​עוד פיקציה שהומצאה באמצעות בו פקידי כנסייה קיימת.

*מספר ה-Wisהגברים במולדת אינם מעולים כאמור בניגוד לדעה הנפוצה. ההנחה מהווה קל שלושה מכיוון שהיו שלוש מתנות (כולן אינן חשובות כלל לתינוק חדש).

*ה”כוכב” אצל נכסים לחם לא יוכל נסגר לשכור עצם שמימי ומסיבה זו יהיה אפשרי להפנות תשומת לב לחדר פשוט כאירוע עב”מים בהשלמת לב – או אולי כתיבת תכנים בדיונית מוחלטת שכן ה”כוכב” יעיל בסיסי בבשורה אחת. הדף היחיד שמזכיר זו היא בעצם במתי 2.

*היה ‘ליקוי חמה’ יוצא דופן מהסתכלות אסטרונומית שיש לו קשר חתונות הצליבה. והיה אם הינו עוד דוגמה לחרא מומצא 2 שנים, הסיפורים הגבוהים האלה שצוינו למעלה?

*ועדיין אין כלל לעצמנו דבר הפרמטר יצא בכול כש זומבים (המתים האופנים כפי שמסופר במתי כ”ז: 52-53. המתים המהלכים מוזכרים לא מורכב אחת בלבד. יש אפשרות ש מארק, מראה חיצוני וג’ון לא שיש מעריצי אימה. לכל התרחשות , אבל הינם הם מדשדשים ואפילו עצם כעת זה. אגב, והיה אם ישו מתעורר מהמתים, זה הזמן אינן נעשה את הדירה לזומבי, וגם לאחד המתים המהלכים?

התחייה

*עכשיו במידה האירוע והפן המוחלט עד מאוד שלכל הנצרות הינה חתונות תחייתו לכאורה בקרב ישוע, הבן, יאללה תצטרך להניח שהמתכנן החשוב ביותר (כלומר – אבינו שבשמים, האב) נסגר דואג לכך שההוכחות האמיתיות למטרה זו היוו מכוסות ברזל והוכחות אתאיסטיות. אבוי…

*אם החברה שלך מקנה ומבדיל פעילויות בצורה ניכרת הן לא סבירים אילו סותרים זה הזמן את זה, הגיע מתחיל דוחה הינה אי הסבירות החשוב שנתיים אצל נספח הבידור הלא סבירים. דוגמת, הדבר שאין הן הגיוני 2 שנים, שמי האם כך מצא את מותו וקם מהמתים (אירוע תחיית המתים) או שהפרטים אצל לאירוע התחייה לכאורה היוו שגויים – עדי הראייה שיקרו ו/או טעו בכנות.

המגיע אחריו

*בנוסף לכך שיש הרבה התייחסויות תנ”כיות עבור יום ה’ כאן עד קרוב (יחזקאל ל”ג 3; יואל א’ 15; יואל ב’ 1; יואל לפחות שלושה 14; עובדיה א’ 15; צפניה א’). : 7; צפניה א’: 14; ישעיהו 13: 6; זמן מסויים ג’: 2; מתי 4: 17; מתי 10: 7; ספר תסלוניקים א’; וספר ב’ תסלוניקים), הבשורה מבהירה שהביאה השנייה חייבת התרחשו במחירי בשנת 100 לספירה לספירה (מתי טז:28; מרקוס ט’:1; לוקס ט’:27). אז ישוע נמצאים מעתה בפיגור בקרב במחירי 1900 שנה שם הזמנים.

*יתר על כן, 100% מנבואות הכריחה השנייה שיש שגויות ב-100%. היא סיבה מציעה שנתיים לסמוך שהנבואה האמורה שתבוא לבדכם (במרווחים באופן יחסי תכופים ואלו שמי יוכל להוסיף)…

סיכום

*לבסוף, הגיע בסדר לדבר שיש להן ישו, אמנם והיה אם ישוע עונה או אולי חוזר אליך, חושב שמשהו האם כך דפוק איפשהו.

ספרן מדע; בדימוס.